Ovládání souborů cookie

Tento web používá cookies ...

Některé z těchto cookies jsou technicky nezbytné pro zajištění určitých funkcí webové stránky. Kromě toho používáme některé cookies, které slouží k získávání informací o chování uživatelů na těchto stránkách a neustále zlepšují naše webové stránky na základě těchto informací. Použití cookies třetích stran můžete zakázat výběrem.

Main Navigation
Main Content

EquipCare - Přimějte své stroje mluvit

Komunikace mezi člověkem a strojem bývala omezena na několik „frází“. Detailní konverzace by však byla mnohem užitečnější a mohla by ušetřit čas. Představte si, že by vám vaše stroje automaticky poskytovaly informace jako: Kde je velký teleskopický manipulátor? Je kolový nakladač odstaven příliš dlouho? A není brzy na údržbu rypadla?

To vše je nyní možné s aplikací EquipCare. Řešení správy vozového parku vyvinuté společností Wacker Neuson nabízí plnou transparentnost. S aplikací EquipCare se stroje automaticky přihlásí sami v případě údržby, nízké úrovně, poruch, nečekaného přemístění atd. - v reálném čase na mobilních telefonech nebo počítačích.

Snížení míry zátěže na staveništi:

  • Vědět, co se děje: Pokud se u stroje vyskytne závada, technik vysleduje chybové kódy ještě před tím, než opustí obchod, aby se dostal ke stroji
  • Koordinace: Schůzka se správou služeb probíhá prostřednictvím chatu.
  • Vyhněte se zbytečným cestám díky dálkové diagnostice: objednávejte specialisty a náhradní díly ihned podle potřeby.

Nová úroveň správy vozového parku:

  • Optimální využití kapacity vozového parku komplexním určováním polohy a registrací doby provozu.
  • Prodloužená doba provozu a životnost díky proaktivní komunikaci s vašimi stroji, oznámení, kdy byl dosažen interval údržby a výstražná funkce, když stroj opustí definovanou geo zónu.
  • Prostřednictvím správy strojů lze snadno prozkoumat životní cyklus každého stroje.

Titulky jsou k dispozici v češtině. Zapněte zobrazení titulků ve video navigaci!

Aplikace


AKCE MÍSTO REAKCE: OZNÁMENÍ.
Všechny příznaky a signály, které mohou indikovat případné poruchy, jsou zde uvedeny a roztříděny podle významu a naléhavosti, takže vy nebo váš servisní partner můžete rychle reagovat.


TO SE STÁVÁ: UDÁLOSTI
Všechny události jsou zde detailně zobrazeny - od chybového hlášení až po provedenou údržbu. Důležité informace pro vašeho technika!


PŘÍMÉ SPOJENÍ: MESSAGES
Spojte váš tým se strojem. Prostřednictvím push zpráv obdržíte všechny informace v Centru zpráv vašeho smartphonu o všech strojích, které sledujete. Nahrávání obrázků je rovněž možné. V případě poruchy můžete ušetřit cenný čas při koordinaci opatření!


VAŠE TŘETÍ OKO: SLEDOVAT
Chcete se zaměřit na konkrétní stroj nebo celou skupinu strojů? Funkce "Sledovat" vás podporuje. Pokud například definujete určitý okruh pohybu (geo perimetr), okamžitě obdržíte na váš chytrý telefon push zprávu, pokud stroj opustí tuto oblast. Monitoring staveniště nikdy nebyl tak snadný!

Manager


PŘEHLED O VOZOVÉM PARKU“ vám poskytuje celkový přehled o vašem vozovém parku. S definovanou skupinou můžete komunikovat prostřednictvím chatu o konkrétním stroji. Historie konverzace zůstane uložena v systému. V této části systému můžete rovněž nastavit připojení k aplikaci. Do chatu lze rovněž zahrnout obrázky staveniště.


"PODROBNOSTI ZAŘÍZENÍ" zobrazuje přehled stavu konkrétního stroje. Rovněž jsou zde podrobně zobrazeny statistiky provozních dob, chybových kódů, poplachů a příslušných cyklů údržby.

Chcete integrovat aplikaci EquipCare do vašich systémů?

Mysleli jsme i na to: Pokud chcete, můžete si objednat rozhraní API a snadno a rychle synchronizovat váš ERP systém.

 

„Poprvé mám skutečný přehled o všech kompaktních zařízeních mojí společnosti.“
Robert Schmidt, Stavbyvedoucí

EquipCare
Všeobecné podmínky
Stáhnout
EquipCare
DPA - AVV
Stáhnout
Dostupnost aplikace EquipCare
v zemích
Stáhnout

Máš zájem? Kontaktujte nás.

mandatory
* povinná pole
Address 1
Address 2
Customer Contact
Your inquiry:
Submit